Întrebări frecvente 


Cum pot plăti serviciile?

Plățile se pot face online (prin transfer/virament bancar, în contul menționat pe factură/contract). Se achită un avans de 50% dar există și posibilitatea de a se efectua plata integrală. Tu decizi ce opțiune ți se potrivește.

Cum pot rezerva serviciile?

Poți face o rezervare simplu, completând formularul de pe site, în secțiunea "Rezervări", sau contactându-mă direct prin telefon sau email. Voi crea o ofertă personalizată, adaptată nevoilor tale!

Ce includ servicile Nory Pet Care?

Serviciile mele de Dog Walking si de Pet Sitting includ hrănirea conform programului, curățarea litierei (pentru pisici), administrarea tratamentelor, perierea blăniței (dacă este necesar), jocuri și interacțiune cu animalul, plus actualizări foto și video pentru liniștea ta dar si notificari la plecare/sosire.

Se încheie un contract de servicii?

Da, se încheie un contract între ambele părți, pentru ca tu să stai fără griji. Toate detaliile vor fi specificate în contract, inclusiv data preluării și predării cheii, precum și informațiile despre animalut, client, pet sitter, etc.

Care este politica de anulare? 

Pentru anulările făcute cu cel puțin 24 de ore înainte, nu există taxe suplimentare. Dacă anularea se face cu mai puțin de 24 de ore înainte de începerea oricărui serviciu, se percepe o taxă de 50%

Pot să plătesc în rate?

Da, plata poate fi efectuată în 2 sau 3 rate egale, însă acest lucru se discută în timpul stabilirii ofertei de preț.

Care este politica de reprogramare?

Dacă tocmai ai anulat vizitele stabilite, poți să te reprogramezi însă ține cont de faptul că disponibilitatea mea poate să nu mai fie aceeași din momentul în care am discutat inițial. Dacă te reprogramezi imediat ce ai anulat, este ok, dar dacă revii după câteva zile/săptămâni, disponibilitatea mea poate fi mai mică sau inexistentă.

Cum procedez cu cheia de la casă?

Eu mă voi ocupa personal de preluarea și livrarea cheii la adresa ta, atât înainte de începerea vizitelor, cât și după încheierea acestora. Atenție! Aceste două vizite sunt gratuite doar pentru prima colaborare, nu și pentru vizitele ulterioare.

De ce animăluțe se ocupă Diana?

Am grijă de cele mai multe ori de 🐱 Pisici, 🐶 Câini și papagali însă sunt deschisă și către alți patrupezi, daca mi se solicită.

Unde pot să văd mai multe feedback-uri?

Sigur! Feedback-urile pot fi vizualizate atat pe pagina de Faceebok cat si pe instagram. Detalii aici la secțiunea de recenzii: Feedback: https://www.facebook.com/norypetcare/reviews

Highlights Feedback 2023/2024: https://www.instagram.com/stories/highlights/17985996517823923/

Ce fac dacă vin mai devreme acasă din vacanță?

Poți modifica/anula oricând programul vizitelor tale.

Te rog să ma informezi cu cel puțin 24 de ore înainte de modificarea programului, iar dacă acest lucru nu este posibil, te rog să reții că pentru anulări mai mici de 24h se percepe o taxă de 50% iar restituirea banilor nu va fi posibilă, în cazul în care revii mai devreme decât data stabilită în contract.

Primesc factură pentru orice serviciu aleg?

Sigur că da! Atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice (dacă este cazul).

Cum știu că animalul meu este în siguranță?

Siguranța animalului tău este prioritatea mea. Fiecare vizită include măsuri de siguranță adecvate. De asemenea, îți voi trimite actualizări foto și video pentru a te asigura că totul merge bine cu animăluțul tău dar și la tine acasă.

Primesc reduceri pentru perioadele mai lungi?

Da, desigur.  Voi crea o ofertă personalizată pentru nevoile tale, in functie de perioada aleasa de tine.

Ce se întâmplă cu animăluțul meu în caz de urgență?

Pentru a evita astfel de scenarii, voi avea nevoie de informațiile despre cabinetul și medicul veterinar la care aparține patrupedul tău, precum și de datele lor de contact. În cazul unei posibile situații de urgență, mă voi deplasa cu animalul tău la medicul său veterinar sau la cel mai apropiat spital/centru veterinar din zona în care locuiești. Te voi ține la curent cu starea situației pe tot parcursul deplasării.


Primesc poze și detalii despre starea animăluțului meu?

Desigur! Cu cât mai multe poze și video, cu atât mai bine! Vei fi informat/ă despre starea animalului tău încă din primele minute de când voi ajunge la tine acasă! De asemenea, putem discuta atât pe video, cât și telefonic, oricând dorești, în timpul vizitelor mele la locuința ta.

Ce fac dacă am nevoie de servicii în afara programului ?

Se lucrează și în afara orelor de program menționate pe site, dar pentru vizitele care se fac dupa 20:30 sau înainte de 7:30, se aplică taxe suplimentare. De menționat că există o limită: nu se pot face vizite mai târziu de ora 21:30 și nici mai devreme de ora 06:00. Dacă ai nevoie de vizite în afara programului obișnuit, te rog să mă contactezi pentru a discuta detaliile și costurile suplimentare.

Care sunt Sectoarele în care Diana de la Nory Pet Care ajunge?

Prioritare sunt sectoarele 1, 2 și 3, însă ajung și în sectoarele 4, 5, 6, plus Ilfov și Voluntari. Atenție! Pentru sectoarele 4, 5, 6, plus Ilfov și Voluntari se aplică o taxă suplimentară de transport de 20 lei.

Îmi pot lăsa câinele sau pisica acasă cu Diana o zi sau mai multe?

Nu, serviciul de pet boarding nu este disponibil. Efectuez doar vizite pentru pisici, plimbări pentru câini și serviciul de Pet Taxi.

De sărbători/zile libere legale pot apela la serviciile Nory Pet Care?

Da. Programul este neschimbat pe tot parcursul anului, însă se aplică taxele aferente sărbătorilor/zilelor libere legale. Vezi secțiunea "Prețuri".


Animăluțul meu are nevoie de tratament cât eu nu sunt acasă. Cum procedez în cazul ăsta?

Nicio problemă! Tratamentul va fi administrat conform indicațiilor tale de către Pet Sitter, chiar dacă tu lipsești de acasă! Vei primi detalii și poze cu starea acestuia, chiar și de la distanță.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când Diana ajunge la animăluțul meu?

Nu-ți face griji! Vei primi o notificare la sosirea și plecarea mea din locuința ta, iar animalul va fi bine îngrijit în absența ta.

Ce se intamplă cu datele mele personale și pentru cât timp rămân stocate pe site?

Confidențialitatea și protecția datelor tale personale sunt foarte importante pentru mine! Datele tale vor fi stocate pe site doar pe perioada necesară pentru procesarea rezervărilor și oferirea serviciilor solicitate. În conformitate cu legislația în vigoare, datele personale vor fi păstrate doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile pentru care au fost colectate (de exemplu: facturare, actualizări sau comunicări legate de serviciile prestate). După această perioadă, datele vor fi șterse sau anonimizate, cu excepția cazului în care există obligații legale de păstrare a acestora. În orice moment, ai dreptul de a solicita accesul la datele tale, rectificarea acestora sau ștergerea lor, conform politicii de confidențialitate a site-ului.

Care sunt sărbătorile legale în România în 2025 și la care Nory Pet Care adaugă taxa de 50%/serviciu?

  • 1 Ianuarie, 2 Ianuarie — Anul Nou
  • 6 Ianuarie — Boboteaza
  • 7 Ianuarie — Sfântul Ioan Botezătorul
  • 24 Ianuarie — Ziua Unirii Principatelor Române
  • 20-22 Aprilie — Paște ortodox 2025
  • 1 Mai — Ziua Muncii
  • 1 Iunie — Ziua Copilului
  • 8 Iunie (Duminică) - Rusalii
  • 9 Iunie (Luni) — A doua zi de Rusalii
  • 15 August — Adormirea Maicii Domnului (Sfânta Maria)
  • 30 Noiembrie — Sfântul Andrei
  • 1 Decembrie — Ziua Națională a României
  • 25-27 Decembrie — Crăciunul
  • Acasă am cameră/camere web pentru a-mi monitoriza animăluțul în lipsa mea. Trebuie să o închid în momentul vizitelor?

    Nu, normal că nu! Orice stăpân de animaluțe are dreptul să își monitorizeze blănosul, oricând, chiar și în momentul în care Pet Sitter-ul este în casă.

    Ce se întâmplă cu animăluțul meu în caz de vremea rea în timpul vizitelor (zăpadă, temperaturi prea scăzute/ridicate, ploaie?

    Siguranța și confortul animăluțului tău sunt prioritatea mea! În caz de vreme rea (zăpadă, temperaturi extreme, ploaie), voi adapta vizitele în funcție de condițiile meteo. Pentru câini, vom evita plimbările prelungite în condiții extreme și ne vom asigura că animalul rămâne confortabil și în siguranță. Dacă vremea nu permite o plimbare în aer liber, vom opta pentru jocuri și activități indoor pentru a-i menține energia și buna dispoziție. În cazul pisicilor, nu sunt necesare plimbări, dar vom acorda aceeași atenție și îngrijire, asigurându-ne că se simt în siguranță și fericite în timpul vizitei.